Gerpott, Torsten:
Innovationsmanagement
In: Die Betriebswirtschaft (DBW), Vol. 61 (2001), No. 2, pp. 240 - 255
2001Review/recension in journal
EconomicsMercator School of Management - Faculty of Business Administration » Strategic and Telecommunications Management
Related: 1 publication(s)
Title in German:
Innovationsmanagement
Author:
Gerpott, TorstenUDE
LSF ID
48740
Other
connected with university
Year of publication:
2001
Note:
Rezensierte Werke: Allan Afuah: Innovation Management. Oxford University Press, New York 1998 ; Heiko Barske, Alexander Gerybadze, Lars Hünninghausen / Tom Sommerlatte (Hrsg.): Das innovative Unternehmen. Gabler Verlag, Wiesbaden 1998 ; Roman Boutellier, Rainer Völker: Erfolg durch innovative Produkte. C. Hanser Verlag, München ; Klaus Brockhoff, Alok K. Chakrabarti, Jürgen Hauschildt (Hrsg.): The Dynamics of Innovation. Springer-Verlag, Berlin ; James M. Higgins, Gerold G. Wiese: Innovationsstrategien. Schäffer-Poeschel Verlag, Stuttgart 1998 ; Martin Klein: Erfolgsfaktoren technologieorientierter Wettbewerbsstrategien. Duncker & Humblot Verlag, Berlin 1998 ; Nino S. Levy: Managing High Technology and Innovation. Prentice Hall, Upper Saddle River 1998 ; Dietmar Vahs, Ralf Burmester: Innovationsmanagement. Schäffer-Poeschel Verlag, Stuttgart 1999
Language of text:
German