Vervennen, Marcel; Bormann, Mark; Kerres, Michael:
A Multimethod Usability Approach to Evaluating E-Learning Applications : A Case Study
In: M3 - interdisciplinary aspects on digital media & education : proceedings of the 2nd Symposium of the WG HCI&UE of the Austrian Computer Society / Pohl, Margit (Hrsg.). - 2nd Symposium of the WG HCI & UE of the Austrian Computer Society (M3 - Interdisciplinary Aspects on Digital Media & Education) - Wien: Österreichische Computer-Gesellschaft, 2006, S. 145 - 154
2006Buchaufsatz/Kapitel in Tagungsband
ErziehungswissenschaftenFakultät für Bildungswissenschaften » Institut für Berufs- und Weiterbildung (IBW)
Titel in Englisch:
A Multimethod Usability Approach to Evaluating E-Learning Applications : A Case Study
Autor*in:
Vervennen, MarcelUDE
LSF ID
52959
Sonstiges
der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
;
Bormann, MarkUDE
LSF ID
11847
Sonstiges
der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
;
Kerres, MichaelUDE
GND
111006325
LSF ID
2809
ORCID
0000-0002-7419-3023ORCID iD
Sonstiges
der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
Sprache des Textes:
Englisch