Hofmann, Jens; Dieckmann, Anja; Dietrich, Holger; Gaspar, Claudia; Brand, Matthias:
Der Einfluss von Verbraucherbewertungen im Internet auf Kaufentscheidungen
In: Beiträge zur 52. Tagung Experimentell Arbeitender Psychologen / Frings, Christian; Mecklinger, Axel; Wentura, Dirk; Zimmer, Hubert D. (Eds.). - 52. Tagung Experimentell Arbeitender Psychologen, 22. bis 24. März 2010 in Saarbrücken - Lengerich [u.a.]: Pabst Science Publ., 2010
2010book article/chapter in Proceedings
Applied Cognitive ScienceFaculty of Engineering » Computer Science and Applied Cognitive Science
Title in German:
Der Einfluss von Verbraucherbewertungen im Internet auf Kaufentscheidungen
Author:
Hofmann, JensUDE
LSF ID
53688
Other
connected with university
;
Dieckmann, Anja;Dietrich, Holger;Gaspar, Claudia;Brand, MatthiasUDE
GND
123076773
LSF ID
50479
ORCID
0000-0002-4831-9542ORCID iD
Other
connected with university
Language of text:
German