Biella, Daniel; Engert, Steffi; Huth, Dieter:
"One Face to the Customer" : E-Services, E-Point, E-Competence at the University of Duisburg-Essen
In: Österle, Hubert: Relevant rigour - rigorous relevance : 15th European Conference on Information Systems ; ECIS 2007 ; St. Gallen, June 07 - 09, 2007 ; proceedings - ECIS: 15th European Conference on Information Systems, 07.-09.06.2007, St. Gallen - St. Gallen, 2007, S. 1 - 10
2007Buchaufsatz/Kapitel in Tagungsband
InformatikZentrale Serviceeinrichtungen » Zentrum für Informations- und Mediendienste (ZIM)
Titel in Englisch:
"One Face to the Customer" : E-Services, E-Point, E-Competence at the University of Duisburg-Essen
Autor*in:
Biella, DanielUDE
LSF ID
2698
Sonstiges
der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
;
Engert, Steffi;Huth, Dieter
Sprache des Textes:
Englisch