Knobloch, Rebecca; Walpuski, Maik:
How does the content-related quality of students’ statements influence the learning outcome?
In: Science Learning and Citizenship : Proceedings of the ESERA 2011 Conference / Bruguière, Catherine; Tiberghien, Andrée; Clément, Pierre (Hrsg.). - ESERA 2011; 5th-9th of September 2011; Lyon, France - Lyon: European Science Education Research Association, 2011, Part 6
2011Buchaufsatz/Kapitel in Tagungsband
ChemieFakultät für Chemie » Didaktik der Chemie
Titel in Englisch:
How does the content-related quality of students’ statements influence the learning outcome?
Autor*in:
Knobloch, Rebecca;Walpuski, MaikUDE
GND
131968599
LSF ID
11384
ORCID
0000-0002-3761-1409ORCID iD
Sonstiges
der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
Sprache des Textes:
Englisch
Schlagwort, Thema:
communication; small; group work; video analysis