Angehende Fremdsprachenlehrkräfte und sprachlich heterogene Lerngruppen : Eine schriftliche Befragung zu Überzeugungen und Einstellungen von Lehramtsstudierenden der Fächer Französisch und Spanisch
In: Zeitschrift für Fremdsprachenforschung : ZFF, Vol. 29 (2018), No. 1, pp. 27 - 50
2018article/chapter in journal
Romance StudiesFaculty of Humanities » Institut für Romanische Sprachen und LiteraturenFaculty of Humanities » Deutsch als Zweit-und Fremdsprache
Related: 1 publication(s)
Title in German:
Angehende Fremdsprachenlehrkräfte und sprachlich heterogene Lerngruppen : Eine schriftliche Befragung zu Überzeugungen und Einstellungen von Lehramtsstudierenden der Fächer Französisch und Spanisch
Title in English (translated):
Prospective foreign language teachers and linguistically heterogeneous learning groups : A written survey on convictions and attitudes of student teachers of the subjects French and Spanish
Author:
Reimann, DanielUDE
- GND
- 1044046120
- GND
- 130449474
- LSF ID
- 56182
- Other
- connected with university
- GND
- 1035239558
- LSF ID
- 51550
- ORCID
- 0000-0002-9759-6108
- Other
- connected with university
- LSF ID
- 57418
- Other
- connected with university
- GND
- 1081950412
- LSF ID
- 56286
- Other
- connected with university
Year of publication:
2018
Scopus ID
Language of text:
German