Reimann, Daniel; Cantone-Altintas, Katja; Venus, Theresa; Hauer, Paul; Di Venanzio, Laura:
Angehende Fremdsprachenlehrkräfte und sprachlich heterogene Lerngruppen : Eine schriftliche Befragung zu Überzeugungen und Einstellungen von Lehramtsstudierenden der Fächer Französisch und Spanisch
In: Zeitschrift für Fremdsprachenforschung : ZFF, Vol. 29 (2018), No. 1, pp. 27 - 50
2018article/chapter in journal
Romance StudiesFaculty of Humanities » Institut für Romanische Sprachen und LiteraturenFaculty of Humanities » Deutsch als Zweit-und Fremdsprache
Related: 1 publication(s)
Title in German:
Angehende Fremdsprachenlehrkräfte und sprachlich heterogene Lerngruppen : Eine schriftliche Befragung zu Überzeugungen und Einstellungen von Lehramtsstudierenden der Fächer Französisch und Spanisch
Title in English (translated):
Prospective foreign language teachers and linguistically heterogeneous learning groups : A written survey on convictions and attitudes of student teachers of the subjects French and Spanish
Author:
Reimann, DanielUDE
GND
1044046120
GND
130449474
LSF ID
56182
Other
connected with university
;
Cantone-Altintas, KatjaUDE
GND
1035239558
LSF ID
51550
ORCID
0000-0002-9759-6108ORCID iD
Other
connected with university
;
Venus, TheresaUDE
LSF ID
57418
Other
connected with university
;
Hauer, Paul
;
Di Venanzio, LauraUDE
GND
1081950412
LSF ID
56286
Other
connected with university
Year of publication:
2018
Scopus ID
Language of text:
German