A Multimethod Usability Approach to Evaluating E-Learning Applications : A Case Study
In: M3 - interdisciplinary aspects on digital media & education : proceedings of the 2nd Symposium of the WG HCI&UE of the Austrian Computer Society / Pohl, Margit (Hrsg.). - 2nd Symposium of the WG HCI & UE of the Austrian Computer Society (M3 - Interdisciplinary Aspects on Digital Media & Education) - Wien: Österreichische Computer-Gesellschaft, 2006, S. 145 - 154
2006Buchaufsatz/Kapitel in Tagungsband
ErziehungswissenschaftenFakultät für Bildungswissenschaften » Institut für Berufs- und Weiterbildung (IBW)
Titel in Englisch:
A Multimethod Usability Approach to Evaluating E-Learning Applications : A Case Study
Autor*in:
Vervennen, MarcelUDE
- LSF ID
- 52959
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
- LSF ID
- 11847
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
- GND
- 111006325
- LSF ID
- 2809
- ORCID
- 0000-0002-7419-3023
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
Sprache des Textes:
Englisch