Modeling the Driver Behavior during Critical Traffic Scenarios by means of the Theory of Elastic Bands
In: Proceedings of the XII International Symposium on Dynamic Problems of Mechanics (DINAME 2007) / Varoto, P.S.; Trindade, M.A. (Hrsg.). - DINAME 2007, Ilhabela, SP, Brazil, February 26 - March 2, 2007 - University of Duisburg-Essen, Faculty of Engineering, Chair of Mechatronics, Lotharstr. 1, D-47057 Duisburg, Germany,, 2007
2007Buchaufsatz/Kapitel in Tagungsband
MaschinenbauFakultät für Ingenieurwissenschaften » Maschinenbau und Verfahrenstechnik » Institut für Mechatronik und Systemdynamik » Mechatronik
Titel in Englisch:
Modeling the Driver Behavior during Critical Traffic Scenarios by means of the Theory of Elastic Bands
Autor*in:
Hirsch, Karina;Schramm, DieterUDE
- GND
- 1036125297
- LSF ID
- 10289
- ORCID
- 0000-0002-7945-1853
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
- LSF ID
- 1048
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
Sprache des Textes:
Englisch