The impact of schooling on trust in political institutions : Differences arising from students' immigration backgrounds
In: Learning, Culture and Social Interaction, Band 26 (2020), S. 100429
2020Artikel/Aufsatz in ZeitschriftClosed access
ErziehungswissenschaftenFakultät für Bildungswissenschaften » Institut für Erziehungswissenschaft
Damit verbunden: 2 Publikation(en)
Titel in Englisch:
The impact of schooling on trust in political institutions : Differences arising from students' immigration backgrounds
Autor*in:
Ziemes, JohannaUDE
- GND
- 1236994760
- LSF ID
- 56975
- ORCID
- 0000-0003-2991-4845
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
- GND
- 1137718706
- LSF ID
- 58553
- ORCID
- 0000-0002-0731-696X
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
- GND
- 120379120
- LSF ID
- 55488
- ORCID
- 0000-0002-4230-4200
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
Erscheinungsjahr:
2020
Open Access?:
Closed access
Web of Science ID
Scopus ID
Sprache des Textes:
Englisch
Schlagwort, Thema:
Civic and citizenship education ; Critical citizenship ; Migration ; Social capital ; Social relationships ; Trust in political institutions