Acceptance of an AR-Based In-Store Shopping Advisor : The Impact of Psychological User Characteristics
In: Human-Computer Interaction – INTERACT 2021 : Proceedings, Part I / Ardito, Carmelo; Lanzilotti, Rosa; Malizia, Alessio; Petrie, Helen; Piccinno, Antonio; Desolda, Giuseppe; Inkpen, Kori (Hrsg.). - 18th IFIP TC 13 International Conference, Bari, Italy, August 30 – September 3, 2021 - Berlin: Springer, 2021 - (Lecture Notes in Computer Science ; 12932) (Information Systems and Applications, incl. Internet/Web, and HCI ; 12932), S. 457 - 479
2021Buchaufsatz/Kapitel in TagungsbandClosed access
InformatikFakultät für Ingenieurwissenschaften » Informatik und Angewandte Kognitionswissenschaft » Informatik » Interaktive Systeme / Interaktionsdesign
Titel in Englisch:
Acceptance of an AR-Based In-Store Shopping Advisor : The Impact of Psychological User Characteristics
Autor*in:
Álvarez Márquez, Jesús Omar;Ziegler, JürgenUDE
- GND
- 1015876811
- LSF ID
- 3881
- ORCID
- 0000-0001-9603-5272
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
Open Access?:
Closed access
Sprache des Textes:
Englisch
Schlagwort, Thema:
Technology acceptance ; Augmented reality ; Retailing ; Shopping advisors