Gerpott, Torsten J.; Mikolas, Tobias:
Korrelate der Akzeptanz gruppenorientierter Preisdifferenzierung bei Käufen über das Internet : Ergebnisse einer Verbraucherbefragung in Deutschland
In: Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis (BFuP), Vol. 74 (2022), No. 1, pp. 115 - 134
2022article/chapter in journal
EconomicsMercator School of Management - Faculty of Business Administration » Strategic and Telecommunications Management
Related: 2 publication(s)
Title in German:
Korrelate der Akzeptanz gruppenorientierter Preisdifferenzierung bei Käufen über das Internet : Ergebnisse einer Verbraucherbefragung in Deutschland
Title in English (translated):
Correlates of consumer acceptance of segment-based price differentiation when shopping via the Internet : Empirical results of a consumer survey in Germany
Author:
Gerpott, Torsten J.UDE
LSF ID
48740
Other
connected with university
corresponding author
;
Mikolas, TobiasUDE
LSF ID
58795
Other
connected with university
Year of publication:
2022
Web of Science ID
Language of text:
German