The importance of being gifted : Stages of gifted identity development, their correlates and predictors
In: Gifted and Talented International, Jg. 31 (2016), Heft 1, S. 19 - 32
2016Artikel/Aufsatz in Zeitschrift
PsychologieFakultät für Bildungswissenschaften
Damit verbunden: 1 Publikation(en)
Titel:
The importance of being gifted : Stages of gifted identity development, their correlates and predictors
Autor*in:
Baudson, Tanja GabrieleUDE
- LSF ID
- 56897
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
- GND
- 1236994760
- LSF ID
- 56975
- ORCID
- 0000-0003-2991-4845
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
Erscheinungsjahr:
2016
Sprache des Textes:
Englisch
Schlagwort, Thema:
Cass Identity Model ; Gifted Identity ; High-IQ Societies ; Identity Development ; Minority Stress