Baudson, Tanja Gabriele; Ziemes, Johanna:
The importance of being gifted : Stages of gifted identity development, their correlates and predictors
In: Gifted and Talented International, Jg. 31 (2016), Heft 1, S. 19 - 32
2016Artikel/Aufsatz in Zeitschrift
PsychologieFakultät für Bildungswissenschaften
Damit verbunden: 1 Publikation(en)
Titel:
The importance of being gifted : Stages of gifted identity development, their correlates and predictors
Autor*in:
Baudson, Tanja GabrieleUDE
LSF ID
56897
Sonstiges
der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
;
Ziemes, JohannaUDE
GND
1236994760
LSF ID
56975
ORCID
0000-0003-2991-4845ORCID iD
Sonstiges
der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
Erscheinungsjahr:
2016
Sprache des Textes:
Englisch
Schlagwort, Thema:
Cass Identity Model ; Gifted Identity ; High-IQ Societies ; Identity Development ; Minority Stress