Heinemann, Stefan; Miggelbrink, Ralf:
Shopping in the (Business) Ethics Supermarket? On the Relationship Between Value Pluralism and Management
In: New Perspectives on Corporate Social Responsibility : Locating the Missing Link / O'Riordan, Linda; Zmuda, Piotr; Heinemann, Stefan (Hrsg.). - Wiesbaden: Springer Fachmedien, 2015 - (FOM-Edition), S. 585 - 602
2015Buchaufsatz/Kapitel in Sammelwerk
TheologieFakultät für Geisteswissenschaften » Institut für Katholische Theologie
Titel in Englisch:
Shopping in the (Business) Ethics Supermarket? On the Relationship Between Value Pluralism and Management
Autor*in:
Heinemann, StefanUDE
GND
1019115424
LSF ID
48593
Sonstiges
der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
;
Miggelbrink, RalfUDE
LSF ID
4056
Sonstiges
der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
Scopus ID
Sprache des Textes:
Englisch