Teachers’ use of augmented reality in the classroom : Reasons, practices, and need
In: International Collaboration toward Educational Innovation for All : Overarching Research, Development, and Practices ; Proceedings / Chinn, Clark; Tan, Edna; Chan, Carol; Kali, Yael (Hrsg.). - 16th International Conference of the Learning Sciences (ICLS) ; 2nd Annual Meeting of the International Society of the Learning Sciences (ISLS) ; June 6 –10, Hiroshima, Japan, Online Event - Hiroshima: International Society of the Learning Sciences, 2022, S. 1133 - 1136
2022Buchaufsatz/Kapitel in Tagungsband
PsychologieFakultät für Ingenieurwissenschaften » Informatik und Angewandte Kognitionswissenschaft » Angewandte Kognitions- und Medienwissenschaft » Psychologische Forschungsmethoden: Medienbasierte WissenskonstruktionFakultät für Bildungswissenschaften » Institut für Berufs- und Weiterbildung (IBW)
Damit verbunden: 1 Publikation(en)
Titel in Englisch:
Teachers’ use of augmented reality in the classroom : Reasons, practices, and need
Autor*in:
Buchner, JosefUDE
- LSF ID
- 60696
- ORCID
- 0000-0001-7637-885X
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
- LSF ID
- 59697
- ORCID
- 0000-0002-1141-8803
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
- GND
- 1084663724
- LSF ID
- 53985
- ORCID
- 0000-0003-2515-683X
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
- GND
- 111006325
- LSF ID
- 2809
- ORCID
- 0000-0002-7419-3023
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
Scopus ID
Sprache des Textes:
Englisch