Buchner, Josef; Krüger, Jule Marleen; Bodemer, Daniel; Kerres, Michael:
Teachers’ use of augmented reality in the classroom : Reasons, practices, and need
In: International Collaboration toward Educational Innovation for All : Overarching Research, Development, and Practices ; Proceedings / Chinn, Clark; Tan, Edna; Chan, Carol; Kali, Yael (Hrsg.). - 16th International Conference of the Learning Sciences (ICLS) ; 2nd Annual Meeting of the International Society of the Learning Sciences (ISLS) ; June 6 –10, Hiroshima, Japan, Online Event - Hiroshima: International Society of the Learning Sciences, 2022, S. 1133 - 1136
2022Buchaufsatz/Kapitel in Tagungsband
PsychologieFakultät für Ingenieurwissenschaften » Informatik und Angewandte Kognitionswissenschaft » Angewandte Kognitions- und Medienwissenschaft » Psychologische Forschungsmethoden: Medienbasierte WissenskonstruktionFakultät für Bildungswissenschaften » Institut für Berufs- und Weiterbildung (IBW)
Damit verbunden: 1 Publikation(en)
Titel in Englisch:
Teachers’ use of augmented reality in the classroom : Reasons, practices, and need
Autor*in:
Buchner, JosefUDE
LSF ID
60696
ORCID
0000-0001-7637-885XORCID iD
Sonstiges
der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
;
Krüger, Jule MarleenUDE
LSF ID
59697
ORCID
0000-0002-1141-8803ORCID iD
Sonstiges
der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
;
Bodemer, DanielUDE
GND
1084663724
LSF ID
53985
ORCID
0000-0003-2515-683XORCID iD
Sonstiges
der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
;
Kerres, MichaelUDE
GND
111006325
LSF ID
2809
ORCID
0000-0002-7419-3023ORCID iD
Sonstiges
der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
Scopus ID
Sprache des Textes:
Englisch