Schuster, Corinna; Stebner, Ferdinand; Geukes, Sebastian; Jansen, Malte; Leutner, Detlev; Wirth, Joachim:
The effects of direct and indirect training in metacognitive learning strategies on near and far transfer in self-regulated learning
In: Learning and Instruction, Band 83 (2023), Artikel 101708
2023Artikel/Aufsatz in ZeitschriftClosed access
Allgemeines, SonstigesFakultät für Bildungswissenschaften
Damit verbunden: 1 Publikation(en)
Titel in Englisch:
The effects of direct and indirect training in metacognitive learning strategies on near and far transfer in self-regulated learning
Autor*in:
Schuster, CorinnaUDE
LSF ID
60225
ORCID
0000-0002-4553-495XORCID iD
Sonstiges
der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
korrespondierende*r Autor*in
;
Stebner, FerdinandUDE
LSF ID
48824
ORCID
0000-0001-9187-1722ORCID iD
Sonstiges
der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
;
Geukes, Sebastian
;
Jansen, Malte
;
Leutner, DetlevUDE
GND
122012275
LSF ID
10558
ORCID
0000-0001-5308-9094ORCID iD
Sonstiges
der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
;
Wirth, Joachim
Erscheinungsjahr:
2023
Open Access?:
Closed access
Web of Science ID
Scopus ID
Sprache des Textes:
Englisch