The effects of direct and indirect training in metacognitive learning strategies on near and far transfer in self-regulated learning
In: Learning and Instruction, Band 83 (2023), Artikel 101708
2023Artikel/Aufsatz in ZeitschriftClosed access
Allgemeines, SonstigesFakultät für Bildungswissenschaften
Damit verbunden: 1 Publikation(en)
Titel in Englisch:
The effects of direct and indirect training in metacognitive learning strategies on near and far transfer in self-regulated learning
Autor*in:
Schuster, CorinnaUDE
- LSF ID
- 60225
- ORCID
- 0000-0002-4553-495X
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
korrespondierende*r Autor*in
- LSF ID
- 48824
- ORCID
- 0000-0001-9187-1722
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
- GND
- 122012275
- LSF ID
- 10558
- ORCID
- 0000-0001-5308-9094
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
Erscheinungsjahr:
2023
Open Access?:
Closed access
Web of Science ID
Scopus ID
Sprache des Textes:
Englisch