Measuring changes in mathematics teachers' belief systems
In: International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, Jg. 54 (2023), Heft 8: Special issue: The growing recognition of affect in mathematics, S. 1490 - 1508
2023Artikel/Aufsatz in ZeitschriftClosed access
MathematikFakultät für Mathematik
Damit verbunden: 1 Publikation(en)
Titel in Englisch:
Measuring changes in mathematics teachers' belief systems
Autor*in:
Eichler, Andreas
- ORCID
- 0000-0002-7262-1071
- Sonstiges
- korrespondierende*r Autor*in
- GND
- 1115742663
- LSF ID
- 1189
- ORCID
- 0000-0002-5829-5724
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
Erscheinungsjahr:
2023
Open Access?:
Closed access
Scopus ID
Sprache des Textes:
Englisch
Schlagwort, Thema:
belief change ; belief development ; belief system ; Beliefs ; mathematics teachers ; prospective teachers ; teachers’ beliefs